Thursday, July 26, 2007

Way Out West 10-11/8

Lily Allen, plåtad av paparazzi-Ola på Coachella-festivalen i våras. Vad hon inte visste då var att vi snart skulle ses igen. Vad glad hon kommer att bli!

Nya festivaler dyker det upp varenda år. Att de är så stora och har så imponerande startfält som Way Out West i Göteborg är däremot ovanligt. Och eftersom jag redan varit på Coachella och jazzfestivalen i Stockholm i år så tyckte jag att jag lika gärna kunde åka till Göteborg också. Så nu blir det så. Emma, Kristian och jag köpte biljetter härom dagen. Det blir säkert fint!

Manu Chao, Lily Allen, Erykah Badu, Primal Scream, The Pogues, The Go!Team och Kanye West är några av de stora namnen på festivalen. Och de allra flesta svenska band som jag är intresserad av att se denna sommar kommer också. Så därför kommer även jag.

2 comments:

Anonymous said...

ja di rike di kan.. :)

Ola said...

Marknadsekonomi kanske inte är så dumt ändå...